11 Mayıs 2013 Cumartesi

Savaşın İnce Sanatı

Gecenin karanlığı çökmüştü omuzlarıma
Bin bir türlü düşüncelere sevk etmişti
Hayallerimle yaşıyordum ve hayallerim benden uzaktı
Hayallerimle yaşıyordum ve şimdi hayallerim yanıyordu.

Gecenin karanlığında karanlık gölgeler,
Sarmalamıştı etrafımı birer birer
Bir çıkış yolu arıyordum, ancak;
Gecenin karanlığında karanlık gölgeler
Düşüncelerimi de karartmıştı birer birer.
Sol yanımda gelen bir hamle
ve ardı arkası kesilmeyen darbeler bütünü...
Bunlar değildi canımı yakan
Canımı yakan;
Geçmişim, geleceğim. Dünüm ve bugünüm
İçimde kopan bir fırtına, bir savaş vardı sanki
Ne yazık!
Kimse öğretmemişti bana bu savaşın ince sanatını
İlk nefesimle girmiştim bu harp meydanına
Korkuyordum, hazırlıksızdım...
Ne garip!
Savaş meydanında, savaş sanatı öğrenmek...

Gecenin karanlığında karanlık gölgeler,
Çekiliyorlardı üzerimden birer birer
Geçmişim, geleceğim, dünüm ve bugünüm
Beni benliğimle bırakıp uzaklaşıyorlardı,
Farklı yönlerde...
Yığılıp kaldım yere
Bu savaşı kaybettim belki de...
Bacaklarım titriyor, ağlıyorum sessizce.
Boylu boyunca uzanmışım yere,
Yüreğimin isyanını dindirmeye çalışıyorum.

Bir karanlıklar silsilesi daha son buluyor
Gözlerimi açıyorum
Bir hastane koğuşunda...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger Witget