1 Mayıs 2013 Çarşamba

Bir Garip Şey

     Unutmak...     Unutulmak...

     Ölümün diğer adıdır unutulmak, farklı bir cinayet şeklidir unutmak. Ne kimse cenazenize gelir, ne de birisi sizi sorgulamaya... Çok ironik bir durum. Karnın çok açtır, paran yoktur ve karnını doyurmak için ekmek "çalarsın" kanun koruyucular ensendedir. Birisinin hayatını alt-üst edersin, yaşayan bir enkaza dönüşmesine sebebiyet verirsin ama kimse sana sormaz, "Neden yaptın?" diye. Unutulmaktan ölümüne korkarım, o yüzdendir hiç kimseyi unutamayışım. Bir lanet sanırım bu. Bazı insanlara doğuştan yapışan bir etiket... Şanslı mıyım acaba?

     Bugün bir arkadaşım aradı. Uzun zaman olmuştu görüşmeyeli, çok uzun zaman. Şanşkınlık, sevinç, heyecan... Bir anda bütün duygularım harekete geçti, nutkum tutuldu, ne söylemem gerektiğini bilemedim bir an. Biraz sohbet, biraz eski günler... Yarın tekrar arayacağım, bu kadar uzun zamandan sonra benden kurtulmak mümkün mü?

     Hatırlanmak mutlu eder insanı. Her insanı mutlu eder. Hatırlayın geçmişte bıraktıklarınızı, eşekliğin alemi yok. Bunu okuduktan sonra hala beni aramayan varsa, onun da kafasını kırayım ben.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

     Hint filmleri izliyorum bu aralar. Eega, Faana, Taalash, Oh My God, Barfi, Taare Zameen Par... Ha unutmadan, bir de "3 İdiots" var. Hoolywood filmlerinin bir çoğundan kaliteli olduklarını söyleyebilirim. Ama 150 dakikadan aşağı filmleri yok ya. Neyse konumuz bu değil, uzun filmler ama etkileyiciler, tavsiyedir.

     Filmleri izlerken bir çok duyguyu bir arada yaşayabiliyorsunuz. En azından bende öyle, siz ruhsuzsanız bilemem tabii ki. Neyse konumuz siz değilsiniz. Demek istediğim bir sahnesinde kahkahalarla boğuşurken hemen arkasında kucağınıza düşen gözyaşlarına şaşkınlık içerisinde bakabiliyorsunuz. Bir sahnede ihanete tanık olurken diğer sahnede aşkın en yoğun halini yaşayabiliyorsunuz. Nedense benim her sahnede düşündüğüm insanlar var. Çok çeşit girmiş-çıkmış hayatımdan. "Ben mi çok orospuyum yoksa onlar mı?" diye sorup duruyorum bu aralar kendime. Oldukça fazla soruyorum... Ha orospu demişken, bilinen en eski mesleğin orospuluk olduğunu biliyor muydunuz? Bir düşünün bakalım neden? Neyse konumuz orospular değil tabii ki.

     Ne diyorduk? Evet, Hint filmleri. Fazla yormayın, izleyin işte. Güzel filmler. Aamir Khan, Kareena Kapoor iyi oyuncular. Bizdeki Kadir İnanır ve Türkan Şoray gibi mesela.

     İzlemeniz gereken filmlerin isimlerini de verdim işte, daha ne bekliyorsunuz? Hadi iyi seyirler size.

     O değil de; köpek gibi özlüyorum seni, hiç mi farketmiyorsun bunu? Neyse gözyaşlarımızı gecenin şefkatli kollarına bırakıp, zıbaralım artık.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger Witget